Homestaging

Profesionální příprava nemovitosti na prodej pro dosažení nevyšší prodejní ceny je naprosto zásadní

Při prodeji nemovitosti platí, stejně jako u všeho ostatního, že čím lepší příprava, tím vyšší výkon, v našem případě dosažení prodeje nemovitosti v rychlém čase za nejvyšší možnou cenu v daném období.

Proto dávám do přípravy a následné prezentaci prodeje nemovitosti mnoho energie. Po základních krocích a podpisu exkluzivní smlouvy o zprostředkování prodeje nemovitosti, zorganizuji tým, který se skládá z Home Stagingu, Foto Stagingu, profesionálního nafocení, zaměření a vytvoření 3D plánků (půdorysů), video z nebe dronem. Jedná se o nemalé finance, které investuji do prodeje nemovitosti. Pokud nemovitost neprodám, jedná se o mé riziko podnikání, klient mi nic nehradí. 

Posuďte sami, která nemovitost vás více zaujme?

Co je Home Staging a Foto Staging?

Home Staging a Foto Staging je příprava nemovitostí a její následné profesionální nafocení. Naším cílem je vyzdvihnout přednosti a potlačit nedostatky nabízeného prostoru, aby se tak nemovitost jevila co nejatraktivnější pro co největší počet potenciálních zájemců, a tím pádem se prodala v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu.

Interiér bude připraven tak, aby byl podpořen potenciál vašeho bytu či domu, byla vytvořena příjemná atmosféra a nabídka vzbudila v klientovi kladné emoce. Důležitá je práce s barvami, prostorem a světlem.

Nedílnou součástí je pak pořízení kvalitních fotografií profesionálním fotografem, který výsledný dojem umocní a podtrhne.

Výsledkem je nemovitost, která působí jako prostorná, vzdušná, světlá, prakticky zařízená a její prezentace osloví co nejširší okruh zájemců.

Které prezentaci nemovitosti dáte přednost?

Před

Home Stagingem

Po

Home Stagingu

Před

Home Stagingem

Po

Home Stagingu

Před

Home Stagingem

Po

Home Stagingu

Před

Home Stagingem

Po

Home Stagingu

3D Plánky a 2D půdorysy mají svůj velký význam pro zájemce o nemovitost

Je na každém, kolik energie a financí do příprav prodeje nemovitosti investuje. Každý si předem vizualizujeme, jak bude nové bydlení kompletně vypadat, zda se nám do interiéru vejde plánovaný nábytek, někdy potřebujeme s vizualizací trochu pomoci, proto se snažím vždy tuto část zájemcům maximálně zjednodušit. 

Porovnejte sami ve které prezentaci se nejrychleji a nejpřesněji zorientuje a jaká provedení vídáte v inzercích.

Skica zaměření

nemovitosti pro výrobu půdorysů

Originální výkres

nemovitosti

2D půdorys

finální prezentace okótovaných půdorysů

3D plnánek

finální prezentace vizualizace nemovitosti

Postup při výrobě půdorysů začíná vždy zaměřením nemovitosti, případně využijeme dostupné výkresy, které se shodují s aktuální dispozicí. Následuje 2D okótovaný půdorys, kde klient ocení přesné rozměry nemovitosti a 3D plánek v několika perspektivách pro jasnou představu budoucího zařízení nemovitosti. 

Foto a video nemovitosti z nebe dronem

Jednoznačně perfektní nástroj, jak zájemcům ukázat nemovitost z hora v četně širšího okolí pro představu, kde se nemovitost nachází a zda nám její umístění vyhovuje. Často jezdí zájemci na prohlídky pouze dle krásných fotografií, ale v lokalitě nikdy nebyli. Někdy již díky videu z dronu zjistí, že lokalita není to co hledají. Je to správně? Vždyť nepřijedou na prohlídku. Máte částečně pravdu, ale my hledáme zájemce, kteří budou mít z nemovitosti radost a nebudou po příjezdu na prohlídku ihned zklamaní, nakonec je to mrhání času všech zúčastněných. Zájemci řeší prohlídky často brzy před, nebo po práci, jezdí s malými dětmi, proto čím přesnější prezentace, tím komfortnější pro zájemce. 

Postarám se o vše kolem prodeje nemovitosti

Ušetřete svůj čas, vaši nervovou soustavu a svěřte prodej nemovitosti profesionálovi. Postarám se o vše a vy budete kompletně bez starostí

Autor článku Michal Bláha – obchodník a realitní makléř spolupracující s realitní kanceláří RE/MAX Horizont